Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Νέο Τραγούδι: Μιαν άλλη ζωή

Με χαρά σας παρουσιάζουμε το νέο μας τραγούδι με τίτλο: Μιαν άλλη ζωή

Το "Μιαν άλλη ζωή" είναι το πρώτο μέρος ενός μουσικού ταξιδιού από την εσωτερική απόγνωση στην λύτρωση. Τα βίντεο και τα τραγούδια του μικρού αυτού project χτίστηκαν επάνω στην ιδέα της "Πίστης" μας για ένα καλύτερο αύριο. Η Πίστη αυτή (που θα ολοκληρωθεί με το τρίτο ομώνυμο τραγούδι) είναι το μόνο εφόδιο που έχουμε για να αλλάξουμε τον κόσμο. Η ιστορία συνεχίζεται με το "Ραντεβού στην πλατεία" που είναι το 2ο μέρος της ιστορίας.(https://www.youtube.com/watch?v=Scknezil5vg)

Στο video εμφανίζονται ο Γιάννης Θεοδωρίδης και η Όλγα, τους οποίους ευχαριστούμε πολύ.

Καλή ακρόαση!!!



Φωνή - Κιθάρα: Χρήστος Καλογράνης
Τύμπανα: Θανάσης Μπουρίκας
Μπάσο: Παναγιώτης Ροντογιάννης

Ηχοληψία: Νίκος Σπυρόπουλος
Mastering: Γιώργος Μπόκος
Video - Σκηνοθεσία: Χρήστος Τσουκαλάς

Μιαν άλλη ζωή (Στίχοι)

Έξω έχει κάγκελα.
Έχει πόρτες σιδερένιες, κλειδωμένες.
Έχει καρδιές που δεν χτυπούν – σταματημένες,
Σαν να πλακώνει ο άγριος χρόνος τα όνειρά τους,
Σαν να ξεβράζει μια θηλιά η θάλασσά τους.
Και δεν κοιμάμαι, γιατί έχω μέσα μου
μια θάλασσα βαθιά που τη φοβάμαι.

Θολό τοπίο.
Πάνω σε τοίχους σκαλισμένη η λέξη «ΚΡΥΟ»
Κι ένα αεροπλάνο που το βάφτισαν «ΑΝΤΙΟ»
Που βουλιάζει με επιβάτες τα όνειρά μου.
Πόσο ν’ αντέξει αυτή η ριμάδα η καρδιά μου.
Και δεν κοιμάμαι, γιατί έχω μέσα μου
μια θάλασσα βαθιά που τη φοβάμαι.

Πως θα ‘θελα απλώς μια στιγμή
να ζήσω μιαν άλλη ζωή.

Άδειο φορείο.
Κάποιοι άνθρωποι τριγύρω απ’ το ψυγείο,
να αναρωτιούνται αν τους κάνω κάποιο αστείο,
χωρίς να ξέρουν μέχρι που μπορώ ν’ αντέξω.
Χωρίς να ξέρουν τι μπορώ να καταστρέψω.
Και δεν κοιμάμαι, γιατί με ξύπνησε
η θάλασσα η αγριεμένη που φοβάμαι.

Για δες,
Η σκιά που μ’ ακολουθούσε από χθες
βρήκε τις πόρτες ανοιχτές.
Βρήκε δεμένα τα σκυλιά,
στον κήπο πετούσαν πουλιά.
Πως θα ‘θελα απλώς μια στιγμή
να ζήσω μιαν άλλη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: